Madex International

 Livrarea comenzilor


Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.
Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului.
In cazul in care ati ales modalitatea de livrare prin curier rapid, produsele se livreaza catre Dvs. prin Fan Curier.
Livrarea produselor din comanda Dvs. se realizeaza numai dupa ce contravaloarea acestora a fost incasata in contul furnizorului Madex International SRL.

Preturile produselor afisate pe acest website nu includ costul de transport la client.
Factura proforma care va fi emisa si transmisa catre client in urma comenzii acestuia nu include costul de transport/livrare la client. 
Costul de transport (pentru cazul livrarilor prin serviciu de curierat sau posta) este in sarcina clientului.

 Modalitati de plata


Plata in numerar Plata cu numerar se face in lei, integral, la ridicarea produselor de la showroom-ul MADEX - GARDENA din Bucuresti, Sos. Odaii nr. 117 – 123, et.1, sector 1 (Soseaua de centura langa Pod Otopeni). Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice / prin email a comenzii.

Plata folosind cardul la ridicarea produselor din showroom
La ridicarea produselor de la showroomul MADEX - GARDENA, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

Atentie!
In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card.

Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Madex International Srl, in urma confirmarii telefonice / prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firma: MADEX INTERNATIONAL SRL

Cont lei: IBAN RO05BTRLRONCRT0251419105 BANCA TRANSILVANIA – Agentia Baneasa

Cod unic inregistrare: 2786975
Adresa: Bucuresti, Sos. Odaii 117-123, sector 1
R.C.: J40/27325/1992

Plata ramburs: pentru livrarea prin curier rapid.

Pentru orice detalii suplimentare puteti contacta unul dintre consultantii nostri de vanzari la Telefon: 021 352.76.03/04/05 sau 0742080219 sau E-mail: madex@ines.ro.

Politica de returnare

RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se va efectua conform Ordonanta de urgenta 34/2014 in termen de 14 zile de la data livrarii produselor.
In conformitate cu aceasta, costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dumneavoastra.

„Art. 56. – (1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 593, utilizatorul final beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 59¹ alin. (3) si la art. 59².”

“Art. 14 – (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. „

„Art. 14 – (3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. ”

CUM TREBUIE SA PROCEDATI PENTRU A RETURNA UN PRODUS SI A PRIMI BANII INAPOI:

1.Ne expediati produsul pe care doriti sa-l returnati prin Fan Courier, la adresa Sos. Odaii 117-123, sector 1, Bucuresti sau, il prezentati in showroom-ul din aceeasi locatie, in termen de 14 zile de la momentul primirii acestuia.
2.Produsul trebuie livrat catre noi in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente (daca este cazul), copia facturii fiscale si certificatul de garantie in original (daca este cazul).
3. La primirea coletului, noi vom verifica continutul acestuia. Daca toate conditiile de mai sus au fost indeplinite atunci se va emite o factura fiscala storno in baza careia se va face ulterior restituirea banilor catre dumneavoastra prin OP (in cazul restituirii prin Fan Courier) sau cash (in magazin).
4. In situatia in care, valoarea produsului restituit a fost diminuata (produsul este incomplete, produsul a fost folosit si nu mai este nou etc.), suma care se va restitui va fi ajustata cu valoarea respectiva.
5. Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, cele care au fost folosite necorespunzator ori cele care au fost aduse “la comanda”, la cererea consumatorului.

Termenul maxim legal in care veti intra in posesia banilor este de 14 zile de la data primirii produsului returnat.
Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la unul din urmatoarele numere de telefon 021.352.76.03 /04/05/06,
Orange: 0742.080.219 sau pe email la adresa: comenzi@gardena.ro.

Recomandam consultarea legii in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014)